vrijdag 20 mei 2022

Mei challenge # 142

Hoi Egel challenge fans,

De tweede challenge van mei :)

Je mag met 3 kaarten meedoen.
Alleen als je geen blog of Facebook hebt, dan mail je je kaart naar ons.

Als je Facebook hebt, plaats dan je kaart in onze Egel groep en zet erbij dat je met de challenge mee doet.
Per inzending graag een nieuw bericht.

De 142e challenge heeft het thema:

Thema: Hollandse kaart

Theme: Dutch card

Thema: Niederländische Karte


De prijs die je kunt winnen is dit setje van Marianne Design:

Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.

De inspiratie kaarten van het team:
(Klik op de naam om op onze eigen blogs te komen)
(Klik op de foto om de kaart groot te zien)

Je kunt meedoen tot en met zaterdag 4 juni 2022 om 20.00 uur.

Succes met de challenge, en hou je aan de opdracht !

Creatieve groetjes van De Egel ladies

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 opmerkingen:

  1. Hey wat leuk, ga mijn best doen om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen vrijdag heb ik mijn Hollandse kaart op Facebook geplaatst maar ik zie het er niet bij staan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedenmorgen vrijdag heb ik een kaart op Facebook gezet maar ik zie er niet bij staan

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/