zaterdag 9 januari 2021

Winnaar december challenge # 111

Hoi Egel fans,

De lopende challenge is terug te vinden in de rechter zijbalk bovenaan.

De challenge met de sketch was erg leuk, we hadden heel erg toffe inzendingen, 95 :)
Het is toch weer gelukt om een top 3 te maken !
Top 3 van december # 111
SKETCH ZONDER THEMA

1. Lieve  (58)
2. Tonny Nachtegaal  (9)
3. Christa  (21)

Gefeliciteerd Lieve !
Je hebt deze borduur mallen van Marianne Design gewonnen !
Wil je een mailtje sturen met je adres gegevens naar

hobbywinkeldeegel@gmail.com

De winnaar mag de winnaarsbadge meenemen die bovenaan in dit bericht staat.

En als je in de top 3 zit, mag je deze badge meenemen:
Iedereen bedankt voor je deelname en graag tot ziens !

Groetjes van Design Team De Egel

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Lieve met je prijs en Tonny dat je 2e bent geworden. Heel erg bedankt dat ik ben gekozen als 3e had ik niet verwacht. Is de eerste keer dat ik mee deed aan jullie challenge en dan al in de top 3 echt een eer! Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd iedereen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super verrassing toen ik las dat ik gewonnen heb. Ben super blij. Nog gefeliciteerd aan plaats 2 en 3.
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/