vrijdag 20 januari 2017

Januari challenge # 26

Beste Egel fans,

Het is vandaag de 20e en dat betekent een nieuwe challenge bij ons.
Wij zijn blij dat iedereen onze veranderingen zo positief oppakt, wij zijn er ook blij mee en we zijn van plan er een leuk jaar van te maken met vele leuke thema's. Je mag nog steeds meedoen met 3 kaartjes. De regels blijven verder ongewijzigd. Ons email adres staat in de rechter zijbalk. Daar vind je de challenge ook terug. Onze nieuwe challenge zal iedere 5e en 20e van de maand starten.

Vergeet niet dat onze jaar stemming nog loopt. Kies je favoriete kaart van 2016 en stem ! Donderdag 26 januari zullen wij laten weten wie de winnaar is geworden.
Onze 26e challenge heeft weer een leuk thema:
"2 BIJPASSENDE KAARTEN 10 X 10 CM"
Wij willen 2 kaartjes zien die bij elkaar passen, niet hetzelfde, maar wel hetzelfde thema/kleuren.

Wij hebben deze maand een mooie prijs voor de winnaar. Deze keer een nieuwe mal van Marianne Design die in februari uitkomt. Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.
De kaarten van ons Design Team.
Klik op de namen om op onze eigen blogs te komen om eventueel een reactie achter te laten.
Marja
Je kunt meedoen tot en met zaterdag 4 februari 2017 om 22.00 uur.

Op zondag 5 februari 2017 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.

Heel veel creativiteit gewenst en veel succes met de challenge !

Groetjes van Design Team De Egel


Neem onderstaand logo mee voor op je eigen blog:

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge en een prachtige prijs. Ik ga zeker mijn best doen mee te doen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dit is weer een leuke opdracht, we proberen hier weer wat van te maken, jullie kaarten doen weer veel inspiratie bij mij op en ze zijn top! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeeld kaarten weer. En dan die schitterende prijs!
    Ik ga ook weer proberen meevte doen.
    Groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke challenge en wat een prachtige voorbeelden ! Ik ga er zeker mee aan de slag ! Jullie hebben ook weer een prachtige prijs voorzien zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke voorbeeldkaarten zijn er gemaakt door het team voor deze leuke nieuwe challenge!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke opdracht. En helemaal een super prijs te winnen. En jullie zijn ook goed bezig geweest met mooie voorbeelden te maken.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke opdracht. En helemaal een super prijs te winnen. En jullie zijn ook goed bezig geweest met mooie voorbeelden te maken.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Ladies,
    wat staat dat zo leuk bij elkaar! Dat gaat vast inspireren.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige duo kaartjes DT, ik krijg er inspiratie door en ga
    er het weekend voor zitten, wat een leuke challenge!
    Fijn weekend, ....Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge weer !
    Prachtige inspiratie sets !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That's a wonderful theme. Thanks for grea inspiration from the DT. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke uitdaging en mooie voorbeeldjes. Ik heb net mijn kaartjes erbij gezet.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. toffe challenge en prachtige voorbeeldkaartjes!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een heel leuke challenge !
    Wat een prachtige dt kaarten heel mooie inspiratie kaarten .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke challenges. Ik heb mijn best gedaan en mijn kaartjes erbij geplaatst.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn bijdrage staat erbij,ik vond het erg leuk om te doen.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/