donderdag 5 maart 2020

Maart challenge # 95

Hoi Egel challenge fans,

De 1e maart challenge is begonnen !

Je mag met 3 kaarten mee doen. Alle regels vind je rechts in de zijbalk. Mail ons je kaart als je geen blog of geen Facebook hebt.

Heb je wel Facebook, dan mag je in onze openbare Egel groep ook je kaart plaatsen en erbij zetten dat je aan deze challenge mee doet. Graag wel per inzending een nieuw bericht maken.
Onze 95e challenge heeft het thema:
SKETCH zonder thema, vrije keuze dus.
Let goed op hoe de sketch opgebouwd is !!!

SKETCH without theme
Pay attention to how the sketch is structured !!

SKIZZE ohne Thema
Achten Sie darauf, wie die Skizze aufgebaut ist !!


De prijs die je kunt winnen zijn deze twee mallen van Craft Emotions:
Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.

De inspiratie kaarten van het team:
(Klik op de naam om op onze eigen blogs te komen)
(Klik op de foto om deze groot te zien)


 Miranda:
Sandra:
Jacqueline:
Nelleke:
GerJanne:
Je kunt meedoen tot en met donderdag 19 maart 2020 om 20.00 uur.

Op vrijdag 20 maart 2020 begint de volgende challenge weer.

Succes met de challenge, veel plezier met het maken van je kaarten !

Creatieve groetjes van de dames van De Egel.

Neem dit logo mee voor op je blog:


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

11 opmerkingen:

  1. Leuke schets, ik doe weer mee 😁

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net een kaartje geplaatst. Leuke voorbeeldjes van de dames van het DT
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sketch heb net mijn kaart geplaatst en heb heel goed opgelet..hopen dat hij goed is :) , groetjes Blankina PD Super prijs en voorbeelden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn kaartje staat er ook bij , leuke sketch en voorbeelden DT team
    Fijne middag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch!
    Mooie voorbeelden DT.
    Ik weet niet zeker of de flapjes opzij mogen, kijk maar,en anders laat maar weten. Maak ik een nieuwe:)
    Succes, lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke voorbeelden van het team en wat staan er al veel mooie kaarten bij gelinkt. De mijne er zojuist ook bij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie schets, daar kun je wel veel kanten mee op en dat laten jullie weer prachtig zien. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So many amazing and cute DT works... fantastic!!! And I love this fun sketch!!! Thanks for this!!! :-)

    Hugs
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten van het DT! Mijn uitwerking staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n leuke sketch dat ik zo enthousiast bezig was, dat ik ze vergat te plaatsen! Vandaag de ene, morgen de ander.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat ik de strook niet tussen de plaatjes heb gedaan.....

      Verwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/