zaterdag 20 oktober 2018

Oktober challenge # 66

Hoii lieve Egel - fans,

Elke 5e en 20e van de maand verzorgen wij voor jullie een nieuwe challenge.  Met een thema, een patroon, of een sketch.

Je mag met 3 kaarten mee doen. Alle regels vind je rechts in de zijbalk. Mail ons je kaart als je geen blog hebt.

Heb je wel Facebook, dan mag je in onze openbare Egel groep ook je kaart plaatsen en erbij zetten dat je aan deze challenge mee doet. Graag wel per inzending een nieuw bericht maken.

Deze challenge duurt t/m zondag 4 november 2018 20.00 uur.

Onze 66e challenge heeft het thema:

THEMA: QUOTE OF GROTE TEKST STEMPEL
Theme: Quote or big text stamp
Thema: Zitat oder großer Textstempel

Let op: Een grote tekst moet centraal op je kaartje te zien zijn !
Note: A large text must be shown centrally on your card !
Hinweis: Ein großer Text muss zentral auf Ihrer Karte angezeigt werden !

De prijs die je kunt winnen is deze mal van Joy!Crafts.
Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.

De inspiratie kaarten van het team:
(Klik op de naam om op onze eigen blogs te komen)
Nelleke:
Miranda:
Erica:
GerJanne:
Marja:
Jacqueline:
Klik op de namen om op onze eigen blogs te komen om eventueel daar een reactie achter te laten.

Je kunt meedoen t/m zondag 4 november 2018 om 20.00 uur.

Op maandag 5 november 2018 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.

Heel veel creativiteit gewenst en veel succes met de challenge !

Groetjes van Design Team De Egel.

Neem onderstaand logo mee voor op je eigen blog:


12 opmerkingen:

  1. Hele leuke challenge en prachtige inspirerende voorbeelden DT!
    Fijn weekend allemaal, groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge en geweldige voorbeelden, meiden! Ik ga weer meedoen, deze keer probeer ik niet op het laatste moment mijn kaart te plaatsen :) Fijn weekend en groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden. Ik ga mijn best doen😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie inspiratie dames ! Heb net een kaartje geplaatst
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeeldkaarten DT dames ,de mijne staat er ook bij .
    Groeten van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende inspiratiekaarten!
    De mijne staat erbij,hopelijk voldoet deze tekst?!
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten zie ik hier....ik doe mee en heb mn kaart geplaatst!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten van het team... ik heb me ook laten uitdagen. De kaart staat erbij. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke Challenge en prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.

    Ik heb net mijn 2e kaart geplaatst. Aan het onderste gedeelte van de zandloper staat de tekst.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke uitdaging maar toch best lastig met de grote tekst. Ik heb mijn best gedaan, mijn kaart staat erbij. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt, top!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op de valreep nog een 2de kaart van mij en war zie ik nu.....
    Ik ben nummer 100!!
    Details, ik hou ervan😊

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/