vrijdag 5 oktober 2018

Oktober challenge # 65

Hoii lieve Egel - fans,

Elke 5e en 20e van de maand verzorgen wij voor jullie een nieuwe challenge.  Met een thema, een patroon, of een sketch.

Je mag met 3 kaarten mee doen. Alle regels vind je rechts in de zijbalk. Mail ons je kaart als je geen blog hebt.

Heb je wel Facebook, dan mag je in onze openbare Egel groep ook je kaart plaatsen en erbij zetten dat je aan deze challenge mee doet. Graag wel per inzending een nieuw bericht maken.

Deze challenge duurt t/m vrijdag 19 oktober 2018 20.00 uur.
Onze 65e challenge heeft het thema:
SKETCH MET THEMA BORDUREN (echt of nep)
Sketch with theme embroidery (real or fake)
Skizze mit Thema Stickerei (echt oder falsch)

Maar LET HEEL GOED OP:
Wij willen echt zien dat je de sketch zo uitvoert als hieronder. Kijk goed naar de opbouw welk vlak je als eerste doet en welke dan komt. Achter het plaatje komt een dun strookje en dan pas het vlak erachter. Kijk ook goed naar onze voorbeelden dan zie je hoe de kaart opgebouwd is.
Vergeet ook niet dat er borduren voorkomt op je kaart.
Heel veel succes !
De prijs die je kunt winnen is deze leuke nieuwe mal van Marinane Design.
Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.

De inspiratie kaarten van het team:
(Klik op de naam om op onze eigen blogs te komen)
Erica:
Jacqueline:
Miranda:
Marja:
GerJanne:
Nelleke:
Klik op de namen om op onze eigen blogs te komen om eventueel een reactie achter te laten.

Je kunt meedoen t/m vrijdag 19 oktober 2018 om 20.00 uur.

Op zaterdag 20 oktober 2018 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.

Heel veel creativiteit gewenst en veel succes met de challenge !

Groetjes van Design Team De Egel.

Neem onderstaand logo mee voor op je eigen blog:

10 opmerkingen:

  1. Super leuke uitdaging en wat een mooie voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de DT voorbeelden geweldig, maar sorry een sketch is echt niet mijn ding,
    wens iedereen veel succes/plezier en tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh wat leuk!
    Borduren is mijn ding(ik heb een borduurchallenge blog,hahaha) ben dus in mijn element:)
    Doe mee!
    Prachtige voorbeelden Dt.
    Goed weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge. Maar begrijp ik het goed dat met borduren ook stiksteekjes bedoeld wordt?
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke combinatie, sketch en borduren! Mijn favorieten! Mijn kaartje staat erbij.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond het een super leuke sketch en borduuruitdaging om mee bezig te zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten van het DT! Leuke uitdaging met deze sketch en borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OP de valreep is het me nog gelukt om de kaart klaar te krijgen en te plaatsen. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/