donderdag 20 april 2017

April challenge # 32

Beste Egel fans,

We starten met een nieuwe challenge, die duurt t/m donderdag 4 mei. Je mag weer met 3 kaarten mee doen. Alle regels vind je rechts in de zijbalk.
Onze 32e challenge heeft het leuke thema:
"Gebruik zwart" 
(Use black) (Verwenden schwarz)
Laat de kleur zwart duidelijk op je kaart of creatie voorkomen.

De prijs die je kunt winnen is de nieuwe Stamping Buddy Pro van Nellie Snellen
Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.


De kaarten van ons Design Team:

Klik op de namen om op onze eigen blogs te komen om eventueel een reactie achter te laten.
Marja
Je kunt meedoen t/m donderdag 4 mei 2017 om 21.00 uur.

Op vrijdag 5 mei 2017 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.

Heel veel creativiteit gewenst en veel succes met de challenge !

Groetjes van Design Team De Egel


Neem onderstaand logo mee voor op je eigen blog:

15 opmerkingen:

  1. Leuk! Mooie voorbeelden .. Ik ga weer mee doen 👍🏻 top groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten , ga tijd maken om mee te doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende rij inspiratiekaarten zijn er door het team gemaakt. Het is mij ook eindelijke weer eens gelukt om bij jullie mee te doen. Ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge met mooie voorbeelden.

    groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tof al die verschillende mooie voorbeeldkaarten met zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zwart hoeft niet somber en saai te zijn zie ik aan jullie voorbeeldkaarten! Schitterend en ik wil er wel voor gaan zitten. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke challenge en gave voorbeelden! Zojuist mijn 1e bijdrage geplaatst.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge met prachtige verschillende DT voorbeelden!
    Ik doe graag weer mee.
    Succes allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten! Het is weer leuk om mee te doen met jullie challenge.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hele leuk challenge. een kleur die je vaak niet gebruikt. Mooie voorbeeldkaartjes! Mijn kaartje heb ik zojuist geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke voorbeelden en al hele mooie kaarten voorbij zien komen die mee doen.
    Ik heb die van mij erbij gezet. Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    wil graag meedoen dus op de valreep toch nog een kaartje voor deze challenge

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/