donderdag 3 september 2015

Winnaar augustus challenge # 8

Hoiii Egel fans,

De winnaars van de Augustus challenge zijn bekend !
Maar jeetje wat hebben wij het moeilijk gehad met stemmen,
de 1e en 2e plaats zaten zo dicht bij elkaar...
Uiteindelijk zijn we er toch uit gekomen :)


Top 3 van augustus # 8:

1.  Anja (7)

2.  Gerrie (67)

3.  Trijntje (6)

Gefeliciteerd Anja !
Je hebt deze mal van Nellie Snellen gewonnen:


Wil je even een mailtje sturen met je adres gegevens naar

De winnaar mag de winnaarsbadge
meenemen die bovenaan in dit bericht staat.

En als je in de top 3 zit, mag je deze badge meenemen:


Iedereen bedankt voor je deelname,
en graag tot ziens bij onze September Challenge # 9

Groetjes van Team De Egel

10 opmerkingen:

  1. wat leuk ik zie dat mijn kaart tweede is geworden!
    dank je wel!
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zojuist heb ik even de top 3 bekeken. Wat een prachtige creaties, dames. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat dames met jullie winnende crea's!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wow!!!! Gaaf zeg. Dank jullie wel ik mail jullie eventjes.
    Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Anja met de gewonnen prijs :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anja en Gerrie. Gefeliciteerd met jullie eerste en tweede plaats. Ik ben ook trots op mijn derde plaats .Dank jullie wel. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/