maandag 17 maart 2014

Even iets anders....

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik alle nieuwe volgers van harte welkom heten! Wat leuk dat jullie ons blog willen volgen. En per vandaag gaan we er dan ook weer actiever mee aan het werk! Ik (Marjan) zal samen met Erica gaan werken aan het blog om zoveel mogelijk mooie dingen te laten zien en we gaan ook nog wat leuke andere dingen bedenken om er een geweldig mooi blog van te maken! Fijn dat je wilt mee helpen hieraan Erica, van harte welkom hoor!!

Vandaag beginnen we met een aantal kaarten van mij die ik gemaakt hebt.
De gebruikte materialen zijn van Marianne Design en zijn allemaal te koop in de webwinkel van de Egel.


Hier staan alle nieuwe materialen die uit zijn van Marianne Design.
Heb je vragen over de gemaakte kaarten, kun je deze altijd per email stellen. Ik probeer deze dan zo snel als mogelijk te beantwoorden.

Nog een hele fijne dag vandaag! Bedankt voor het langskomen en graag weer tot snel!
Liefs, Marjan

11 opmerkingen:

  1. Hoi Marjan,
    Prachtige kaarten!! Mooie baby exemplaren! Leuk dat je samen met Erica actiever worden hier. Kijk er naar uit ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zijn stuk voor stuk heel mooie kaarten met leuke mallen groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Marjan!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een liefies en wat een hoop mooi werk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze schattig Marian. Echt hele lieve kaartjes.prachtig dus.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes zijn het geworden! Zo leuk met die babydetails! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten. Ze zijn prachtig!

    Leuke lijn, de nieuwe lijn van Marianne.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaarten Marjan, wat een prachtige opbouw en hele lieve
    sfeervolle kaartjes, je kan er wat van!!! En ik hou het blog in de gaten
    en maak er wat levendigs van samen met Erica zou ik zeggen!!!
    Hobby groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OO WAt zijn dit prachtige kaarten, wat een werk is er van gemaakt met zulke prachtige details, ik heb genoten!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super kaarten Marjan, en leuk dat we er samen wat van gaan maken,
    heb er zin in, bedankt ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/